strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Att vara ett unikum

Ja men alltså...jag blir så trött... Skriver ett blogginlägg på paddan..lägger in bild..förhandsgranskar. Allt okej. Sen kommer älsk och undrar försynt dels varför jag tagit en bild där man bara ser väggen ovanför lampan i länken på Facebook, och dels varför jag lagt bilden åt fel håll inne på själva bloggen? Jag kollar igen på paddan. Nej allt såg okej ut. kollade på min laptop, då var allt lika knasigt som älsk sa! kopierade bilden från bloggen.. utan att ändra nåt.. och klistrade sen in den i bloggen igen. Då stod lampan åt rätt håll!! Varför ska allt vara så obegripligt jämt??? 
Kollar jag på paddan står väl lampan upp och ner??
God natt! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: