strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Ruckel och ruelse också...

Mina kapslar med både fiskolja och vitlök kombinerat (som dessutom smakar gott av citronmeliss om man rapar) är snart slut, och vad värre är så har tydligen företaget jag handlat dom av i så många år gått i  konkan. Ack så olycksaligt!!
Ytterligare en grämelse denna dag är att jag hittat någon som vill köpa gamla videofilmer av mej, om hon får videobandspelaren på köpet, men jag hittar inte spelaren så den har antagligen åkt till återvinningen. Dessutom...vill jag högst ovilligt minnas, att jag i ett anfall av rensar-raseri bet ihop och hyvade iväg en massa  filmer samtidigt också. Dom bra och fina Disneyklassikerna alltså! En massa skitfilmer finns det kvar!!! Åhhhh så jag grämer mej! Om jag ändå sparat dom för att försöka virka kassar och plastmattor av dom, som jag tänkte...
Aj aj,hold your horses... man mår som man tänker...och drar till sej mer av det man tänker och känner, det tror jag verkligen på. Nu får det vara slutgrämt ..nu när jag skrivit av mej och erkänt. Punkt slut! Pax vobiscum.
 
I kväll ska vi åka och titta på en katt som söker nytt hem. Det är en Mein Coon som Ceasar var och han ser tydligen ut som Ceasar också, fast det är lite osäkert för älsk hade inga glasögon när han tittade på pyttelilla mms: bilden. Det kan ju ha varit önsketänkande men samtidigt är vi båda väldigt medvetna om att ingen katt nånsin kommer att kunna vara som, eller ersätta, Ceasar <3 Vore kanske bra om en ev. ny katt var totalt olik honom, framför allt färgmässigt? Åh så jag önskar att Ceasar skulle spöka lite..finnas kvar här hos oss...men ingen av oss har märkt nåt så han är väl inte det... Så mycket för att byta till ljusare tankar?? Skärpning nu!!!
Vi har jättemycket skor att sälja! Solen lyser guldfärgat ute! Alla mina hyacinter blommar och doftar underbart i hela huset! Gurkmejjafläcken är borta från min nya tröja och det nya sköljmedlet luktar jättegott! Jag har rensat en ful-hylla i sovrummet! Och sorterat fler foton på datorn. Har stekt 70 julköttbullar och gjort mitt livs första köttfärsgrotta när jag inte orkade rulla fler bullar. Har kokat knäck och gjort LCHF-snickers. Jag älskar fortfarande mina nyköpta tygremse-grejer och har nålat upp dom  som gardinkappor., och i övrigt blir det nog  lite juligt här i nya huset också. 
 
Så där ja, back on track igen. Allt är väl och Life is good! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: