strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Dagar med flow...

Onsd. 9 mars -11
Det finns dagar när det känns som allt bara flyter på. Dom kommer inte så ofta men när dom gör det känner man igen dom direkt.
Följde med (skjutsade) sonen till olika butiker för att söka jobb och lämna sitt cv idag efter jag slutat jobbet. På bara en timme hade vi lämnat sex cv:n (och blivit väldigt trevligt bemötta) samt fått en mailadress till nån slags överchef på Rusta. På Willys såg vi en stor skylt med ett foto på butikschefen. Honom borde vi träffa sa jag, sen gick vi ett varv inne på Willys och sneglade misstänksamt på de anställda som plockade varor i gångarna. Ingen kändes rätt. Sen såg vi en man som kändes bra skymta mellan hyllorna. Tror ni inte det var butikschefen Hans? Jag blev helt paff och utbrast: Men det är ju du på bilden. Som vi ville ha! Hahaha tror vi gjorde nåt slags intryck på honom iaf..
Väl hemma hade jag fått en check med posten på nästan tretusen spänn pga ett omlagt lån! Jippie jippie.. måtte jag bara ha vett nog att stoppa dom i rätt hål.
Slumrade underbart skönt en timme innan jag drog på träning. Box. Har bara kört det en gång förr och det var helt otroligt jobbigt. Luften räckte liksom inte till och träningsvärken i gäddhänget blev helt underbar. Ingen annan träning verkar bita längre..faktiskt?
Nå.. kvällens instruktör såg ut som en övervintrad hippie-knarkare och var helt galen och speedad. Han sprang omkring nere bland oss och skrek och mellan övningarna var det armhävningar som gällde. Värsta arméstuket.
Mej var han på också. Flera gånger. Ska man inte vara snäll mot tjockisar som försöker sitt bästa?? Nåväl..it did the trick eller nåt för efter träningen blev jag helt lycklig. Hög! Eurforisk! Pigg! Har aldrig upplevt det av träning förr. Möjligen av riktigt bra nåt som sedlighetspolisen hindrar mej att skriva ;o)
Hemkommen satte jag sen igång att städa halv tio på kvällen! Vad sägs om det??

Tack för en härligt välsignad dag. Man behöver såna mellan varven.

Puss och bless, folket <3


.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: