strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Mellandagarsklåda

Kändes helt underbart och superlyxigt i morse att kliva upp kl sex på morgonen och dricka kaffe med älsk, UTAN att behöva packa matsäck och grejer för 14-timmars jobbpass och/eller samtidigt försöka fokusera på att riva av lite jul och femtioårs-kalas mellan jobbsvängarna. Säger bara puuuh..nu är gjort, bara (?) en ungefär likadan sväng kvar med nyår... Håll i hatten och FO-KU-SE-RA ba'. Klagar verkligen inte, fattar inte att det gått så lätt och varit så roligt mitt i allt..med min HSP och nytt jobb och hela tjottaballongen. Såå lycklig och tacksam!! 
Var verkligen tröttmössa när klockan ringde i morse...visste inte var jag var eller vilken dag det var eller vad jag skulle upp och göra?. Det var skönt att komma hem efter mastodont-juljobbandet i sent i går kväll och älsk var glad att se mej så det blev lite sent innan vi stängde butiken, typ halv två...
Sååå...med det sagt tänkte jag slumra vidare lite när älsk dragit till jobbet men det gick ju inte!! Huvudet var fullt av grejer jag ville/behöver ta tag i,  och det som hägrade mest nu var att börja röja i ...verkstan!!!???? Är det verkligen läge för det?? Nu???? Fattar ingenting men om det är nåt jag försöker lära mej sen ett halvår tillbaka, då när jag till min stora glädje..och förvåning (!!!) upptäckte att även jag min Brutus, faktiskt HAR en magkänsla, så är det att man inte behöver förstå allt man känner jämt. Eller ens nångång?? Det man...jag.. känner, brukar vara rätt, även fast det verkar helt sjukt när man tänker logiskt med hjärnan.
Laddar väl en mugg kaffe och går ner i källaren och kollar lite då, så får vi se vad som händer..... :)
Ungefär så här ser det ut i verkstan... ;)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Oslofru
skriven :

Cool bil ;D

Svar: Jaaa..Tyvärr var det bara en bild från internet som fick symbolisera verkstan. Fast vi har en gammal saab v4 stående på ytterligare ett annat sorteringsnödigt ställe... :)
SolStorm