strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Ny huskur mot vaxpropp (urk!)

Har haft ont i ena örat nån dag så jag fick för mej att köra en kur med Revaxör. Det lossnade så pass att jag anade att det behövde rensas men nåt annat än att jag fick grymma lock på BÅDA öronen lyckades inte Revaxör med..trots tre flera timmar långa behandlingar under två dagar! Helt tröstlöst...Plötsligt fick jag en sån där tanke som min innovativa problemlösningsinriktade hjärna brukar få! Jag värmde lite vatten och smälte en klick kokosfett (bra fett inte från silverpaketet i matbutiken) sen sprutade jag in det i öronen och korkade till en timme. Bara en timme..och det gjorde susen!! Hooray, I can hear again! Jätteäckligt med örongojs..inget man vill förknippas med precis men min lust att lösa problem och hjälpa andra är starkare än självbevarelsedriften så varsegoda folket. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: