strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Pimpat..

 
hallen lite idag minsann!! :)
Sen man började kunna se en sån massa duktiga människor i pysselgrupperna på Facebook och på tuben har jag känt mej otroligt talanglös och själsfattig, men idag har jag, yippie ka-yay min själ, fått till en stylning av dom enligt mej helt bedrövliga lampetterna i hallen. (Förlåt mej kära Lars men jag kunde aldrig förlika mej med tråk-rosa färgen..)
Mitt största problem med allt jag gör är nog att jag aldrig vet i förväg hur jag ska göra eller hur jag vill ha det, utan allt går alltid på inspiration och ett ständigt inkännande liksom. Dessutom kan jag aldrig göra samma grej två gånger. Skitskumt är det!! Rätt frustrerande också... Det fina i kråksången är å andra sidan att jag blir så saligt överlycklig när jag väl får till nåt jag blir nöjd med. En riktig skapelseprocess och därpå följane förlösning liksom? Skitlöjligt!! Jag vill också decoupaga och gjuta i betong och tillverka kaffefiltersrosor i parti och minut men icke...
Nej nu ska jag inte gräva ner mej i det utan fortsätta fröjdas över lampetterna, så det så! Whoop whoop! :)
 
Efter
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: