strukturlycka.blogg.se

Det måste gå att få till det!!

Före och efter projekt skohylla på köksbänken

Har hållt på med detta heeela dan nu...och per automatik blir det ju rensat både här och där när man håller på och grejar så här. Blev en liten rens-sväng i sekretären..för där hade jag en skål jag ville komma åt...och i verktygslådan...och blev lite sorterat ii alla skruv och spik-burkarna. Annars vet jag inte om utrymmet på själva bänken blev nåt bättre fast det KÄNNS bättre och det är huvudsaken. Några fördelar teor jag också det blev, b la att kokböckerna hamnade mer lättillgängligt..likaså snygga theburken....och skåpen där dom grejerna varit blev ju lite mindre överbelamrade. Fixade ett litet hörn åt älsk också på andra sidan om spisen...vid alla snusdosor. Han fick snygga krokar för alla glasögon, hemtelefonen och några ficklampor, där bredvid tempkontrollen till vedpannan. En liten mancave blev det, typ. Är inte det kärlek så säg? :)
 
Före
Efter
 
Älsks lilla hörna <3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: